Design si dezvoltare shop online pentru Heartwood, brand de obiecte vintage si reconditionate, mobila si home decor.

Designed by: Anti Project: Aeropop

Designed by: Javas Lehn Studio Project: Tiny Empire

Designed by: Dot Dash Project: Fatties Bakery

Designed by: Ricardo Leite Project: No one / Wild research club

Designed by: ACRE

Project: PACT

Designed by: Anagrama Project: Carlotta

Designed by: Keiko Akatsuka Project: Soc Tokyo

Designed by: Deutsche & Japaner Project: Speicher7 Hotel

Cu ocazia expozitiei “David Bowie Is”, de la Chicago Museum of Comtemporary Art,

Identities are the beginning of everything. They are how something is recognized and understood. What could be better than that?

Design gift-card pentru Craciun 2015.

Designed by: Lucia Izco Project: Las Palabras Pintadas

Lista Goncourt – alegerea studentilor romani, editia 2014, realizata pentru Institutul Francez din Bucuresti.

Website de prezentare pentru Trioverde, brand romanesc de produse cosmetice naturale.

Designed by: Atelier Ivorin Project: 10 Things I Have Learned

Designed by: DiG Berlin project: Joy Day

Identitate vizuala pentru Trioverde, brand romanesc de produse cosmetice naturale.

Designed by: CDLX Project: IKKM

Designed by: Zeazevedo Project: Ode to Brazil

Designed by: La Tortilleria Project: Tamarindo

Designed by: Team Thursday Project: Moving Futures

Designed by: BigFish Project: Alma de Cuba

Designed by: Vijit Keomisy Project:L’art Laboratoire

Designed by: Oscar Pastarus Project: Lined font

Designed by: P.A.R Project: Ileud

Designed by: Spiros Halaris Project: Atelier Parfum

Design spatiu expozitional pentru Superfaber.

Website de prezentare pentru artistul vizual Arantxa Etcheverria.

Designed by: Atolon de Mororoa Project: El Almacén

Designed by: Triboro Design Project: Cafe Standard

Designed by: Shaz Madani Project: Hoxton Newspaper

Concept Machine is featured on Graphic BirdWatching. Thank you!gbw www.graphicbirdwatching.com

Designed by: Neil Nisbet Project: Northern Film Network

Designed by: Josep Puy Project: Beige

Designed by: A is a name Project: Marketing Music

Designed by: www.feixen.ch Project: Sudpol 2010

Concept Machine is featured on Typo/Graphic Posters, a renown platform for inspiration and promotion of good design. typo www.typographicposters.com/concept-machine

Intr-un articol postat pe site-ul www.entrepreneur.com sunt expuse cateva idei prin care un antreprenor poate inova pentru a dezvolta business-ul, folosind cateva metode specifice procesului de design. Articolul este bazat pe expertiza lui Bill Burnett, director executiv al programului de design de la d.school, Stanford University. Ceea ce este special in felul in care un designer abordeaza o problema este empatia si creativitatea. Aceste doua calitati ar trebui sa fie luate in considerare de orice antreprenor care are de rezolvat o problema. Empatie inseamna sa iti cunosti clientii iar creativitatea inseamna libertate si curaj.

Cei patru pasi propusi de Burnett, care deriva din aceste doua calitati sunt urmatorii:

1. Observa-ti clientii Un sfat interesant ar fi acesta: daca vrei sa inovezi, uita de studiile de piata. Studiile de piata au de-a face cu prezentul, cu patternuri cunoscute si testate. Pe cand inovatia este cu totul altceva, sunt idei cu totul noi pentru care nu se pot face predictii, care trebuie abordate cu curaj, care nu pot fi aplicate dupa un pattern sau model. Cheia succesului este intuitia, empatia, modul in care intelegi si anticipezi nevoile si asteptarile clientilor.

2. Identifica adevarata problema Cu empatie si intuitie poti depista de ce ar avea nevoie consumatorii tai. Mai departe insa trebuie sa te bazezi pe analiza pentru a te asigura ca problema intuita de tine este cu adevarat importanta, ca prin faptul ca te adresezi ei aduci un impact pozitiv pentru clientii tai.

3. Genereaza cat mai multe idei Asta e partea cea mai nebuneasca, unde intervine creativitatea. Daca vrei sa inovezi trebuie sa dai frau liber imaginatiei. Trebuie sa te gandesti la cat mai multe idei, cat mai indepartate de orice sistem care exista deja. Trebuie sa consideri idei pentru care nu stii cum pot fi implementate, sau care depasesc expertiza actuala a companiei. Idei pentru a caror implementare este nevoie de mult curaj.

4. Creeaza prototipuri Pasul final este unul de verificare si imbunatatire a ideii. Prin crearea unui prototip ai ocazia de a pune fata in fata solutia ta complet noua, cu un grup de utilizatori. Pe baza reactiilor audientei in momentul interactiunii cu prototipul poti face o analiza a ideii tale. Audienta devine astfel o parte activa in procesul creativ, feedback-ul sau fiind determinant pentru modelarea ulterioara a solutiei.

Designed by: Elvire Delanote Project: Choco communication agency

Designed by : Bureau for Visual Affairs Project: The Cass Faculty of Art, Architecture and Design

Designed by Blok Project: Laboratorio Para La Ciudad

Identitate vizuala pentru un studio de arhitectura din Bucuresti.

Roger Martin, decan la Scoala de management Rotman, de la Universitatea din Toronto,

Designed by: Pascal Fedorec Project: Booklet