07-02

Care este valoarea brandului tau?

DESIGN DRIVEN , July 2, 2015

Acestea sunt gandurile noastre despre branding din aceasta saptamana, inspirate de un articol de pe blogul Rule29.

1. Intotdeauna fii onest – povestea din spatele brandului este cea care da valoare si autenticitate brandului; comunic-o onest
2. Fii devotat propriilor valori pe care le-ai asociat brandului tau inca de la inceput – orice brand trece prin momente mai mult sau mai putin bune; asigura-te ca valorile care stau la baza brandului tau sunt mereu aceleasi, chiar si atunci cand brandul evolueaza, se adapteaza si se reinventeaza
3. Intotdeuna fii loial clientilor, fanilor si followers-ilor tai – ei sunt cei care apreciaza povestea brandului si valorile pe care acesta le promoveaza; ofera-le experienta pe care o asteapta

Ne auzim saptamana viitoare.


Design Driven este un program dezvoltat de studioul de design si identitate de brand Concept Machine. Prin acest program dorim sa evidentiem rolul fundamental pe care designul il are in evolutia unei companii.


Concept Machine website
Concept Machine pe Facebook
Design Driven pe Facebook
Newsletter


Inspiratie de pe: www.rule29.com

Share on FacebookPin on PinterestTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+