david-bowie-exhibtion-5

David Bowie vs branding

DESIGN DRIVEN , November 27, 2014

Cu ocazia expozitiei “David Bowie Is”, de la Chicago Museum of Comtemporary Art,

AIGA a publicat un articol in care sintetizeaza sase invataturi desprinse din evolutia acestui icon legendar, din felul in care David Bowie si-a cladit de-a lungul timpului brandul. Articolul se numeste “6 Things David Bowie Taught Me About Branding”, iar acestea sunt concluziile noastre:

1. Fii cu un pas inainte, proiecteaza-ti gandirea inaintea timpului actual, creeaza o poveste de brand plina de fantazie si inovatie;

2. Lasa-ti brandul sa evolueze. Exploreaza mereu noi oportunitati;

3. Colaboreaza cat mai mult, stabileste conexiuni cu oameni din domenii adiacente;

4. Acesta este un lucru stiut : brandurile importante creeaza cultura, definesc modele comportamentale;

5. Ofera publicului tau o experienta completa, nu un simplu serviciu;

6. Depaseste zona ta de confort, doar atunci se intampla lucruri minunate

david-bowie-exhibtion-6

Share on FacebookPin on PinterestTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+