07-03-1

Defineste scopul brandului tau in 5 pasi

DESIGN DRIVEN , July 10, 2015

Construirea unui brand remarcabil, stim cu totii asta, aduce nenumarate beneficii.

Faptul ca un brand ofera produse si servicii de calitate nu este suficient pentru ca acel brand sa devina un business de succes. Toate calitatile pe care brandul le ofera, trebuie comunicate intr-o forma clara si coerenta, pentru a accentua valoarea produselor/serviciilor. Astfel apare nevoia construirii unui brand, a unei imagini ce vorbeste despre valorile brandului, creeaza conexiuni cu publicul, ajutand consumatorul sa asocieze experiente, emotii, convingeri brandului respectiv.

Care este cheia construirii unui brand remarcabil?

Companii renumite de branding (ca Wolff Olins) folosesc conceptul de “scop al brandului” (purpose) pentru a construi branduri puternice, sigure, cu o identitate bine definita si singulara.
Scopul brandului reprezinta ratiunea de a fi a acelui brand, motivul pentru care a fost creat, sufletul brandului, care ii motiveaza pe toti cei implicati in proiect, si care (cel mai important) conecteaza utilizatorul la un alt nivel, motivational.

Mark Di Somma, senior brand strategist la The Blake, explica :

“Purpose lifts an entrepreneur out of just thinking about themselves and their ideas. It gives them a wider context which inspires more lateral thinking. It motivates others to join in the pursuit of that purpose.”

Cele 5 intrebari, propuse de Mark Di Somma, pentru a defini scopul brandului :

1. Ce schimbari ti-ai propus sa aduci prin brandul tau ?
2. Ce impact produce la scara larga schimbarea pe care o propune brandul tau ?
3. Cum raspunde brandul tau schimbarilor pe care ceilalti le asteapta ?
4. Cum inspiri publicul tau sa aiba incredere in brand si sa sustina scopul brandului ?
5. Cum motiveaza scopul brandului tau echipa implicata in proiect ?

Ne auzim saptamana viitoare!

Design Driven este un program ce doreste sa evidentieze rolul fundamental pe care designul il are in evolutia unei companii.

program dezvoltat de Concept Machine
Concept Machine pe Facebook
Design Driven pe Facebook
Newsletter

www.smallbiztrends.com ne-a inspirat sa scriem acest articol

Share on FacebookPin on PinterestTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+